Service og support

Print Friendly, PDF & Email
DSC_1850
DSC_0120

Service og support

MSC yder service og support på alle instrumenter, som vi forhandler. Herudover yder vi support og anden hjælp på instrumenter.

Vi kan foretage eftersyns- og fejlsøgnings- og reparationsopgaver på  installationer bestående af udstyr fra GERSTEL, Agilent, Peak Scientific, MARKES, OI Analytical samt på CombiPal fra CTC.

Serviceaftaler

Vi tilbyder faste serviceaftaler omfattende årseftersyn efter fabrikantens forskrifter eller alternativt en fulddækkende aftale, som stort set dækker alle skader og instrumentnedbrud.

Hyppighed og omfanget af planlagt vedligeholdelse kan afhænge af instrumentet og ikke mindst brugen af det. Så kontakt os og gerne for en diskussion af muligheder.

Nedbrud – akut hjælp

Ved instrumentnedbrud eller pludseligt opståede fejl kan vi naturligvis også hjælpe. Vi har ofte ledig kapacitet på vore egne GC-MS udstyr (Agilent GCMS med GERSTEL samplersystemer). Kontakt os gerne for yderligere oplysninger

Ved behov for teknisk support er vi også klar – uanset om problemet måtte være af chromatografisk eller applikationsmæssig art eller om der er tale om instrument- eller softwareproblemer.

 

Kontakt

Skriv til vores serviceafdeling på service@msconsult.dk eller ring på 44539366.

MPS-CF200-1