Service og support
Service og support
Vi yder service på alle vore produkter.
MSCi yder service og support på alle instrumenter, som vi forhandler. Herudover yder vi support og anden hjælp på instrumenter.
Vi kan foretage eftersyns- og fejlsøgnings-
og reparationsopgaver på installationer bestående af udstyr fra GERSTEL, Agilent, Peak Scientific, MARKES, OI Analytical samt på CombiPal fra CTC.
Serviceaftaler
Vi tilbyder faste serviceaftaler omfattende årseftersyn efter fabrikantens forskrifter eller alternativt en fulddækkende aftale, som stort set dækker alle skader og instrumentnedbrud.
Hyppighed og omfanget af planlagt vedligeholdelse kan afhænge af instrumentet og ikke mindst brugen af det. Så kontakt os gerne for en diskussion af muligheder.
Nedbrud
Ved instrumentnedbrud eller pludseligt opståede fejl kan vi naturligvis også hjælpe. Vi har ofte ledig kapacitet på vore egne GC-MS udstyr (Agilent GCMS med GERSTEL samplersystemer). Kontakt os gerne for yderligere oplysninger
Ved behov for teknisk support er vi også klar – uanset om problemet måtte være af chromatografisk eller applikationsmæssig art eller om der er tale om instrument- eller softwareproblemer.
En analysekemikers perspektiv
Introduktion til Christian Nielsen Det er med stor glæde, at MSCi kan byde Christian Nielsen velkommen som vores nye salgschef. Han kommer fra Bjørn Thorsen
Applikationer
Applikationer – med kunden i centrum. MSCi prioriterer at vælge den rette løsning i samarbejde med kunden. Vi fokuserer primært på applikationen som det væsentlige,
Instrumentsalg
Instrumentsalg MSCi sælger analyseudstyr fra følgende leverandører GERSTEL Agilent Technologies (chromatografi og massespektrometri) LECO SYFT Alpha M.O.S. Markes OI Analytical Bruker-IonSense DART (hele Europa minus
Metodeudvikling
Ny metode eller optimering MSCi bistår gerne med hjælp til at udvikle nye og forbedre og optimere eksisterende chromatografiske analysemetoder. MSCi’s medarbejdere har mange års
TeamViewer fjernsupport
TeamViewer fjernsupport Fjernsupport – via din egen pc Vi anvender TeamViewer-programmet ved fjerndiagnose og fjernsupport af vores kunders installationer. TeamViewer er en anerkendt platform, som
Tilrettede kurser
Tilrettede kurser Tilrettede kurser efter dit behov En del af MSCi´s kursusvirksomhed ligger på kurser, som er specielt tilrettet den enkelte virksomheds behov. Mulighed for
Kontakt
Udfyld kontaktformularen og vi vil vende tilbage til dig hurtigst muligt.
Du kan også altid ringe til vores service afdeling:
+45 44 53 93 66
You must be logged in to post a comment.