Service og support

Service og support

Vi yder service på alle vore produkter.

MSC yder service og support på alle instrumenter, som vi forhandler. Herudover yder vi support og anden hjælp på instrumenter.

Vi kan foretage eftersyns- og fejlsøgnings-
og reparationsopgaver på  installationer bestående af udstyr fra GERSTEL, Agilent, Peak Scientific, MARKES, OI Analytical samt på CombiPal fra CTC.

Serviceaftaler

Vi tilbyder faste serviceaftaler omfattende årseftersyn efter fabrikantens forskrifter eller alternativt en fulddækkende aftale, som stort set dækker alle skader og instrumentnedbrud.

Hyppighed og omfanget af planlagt vedligeholdelse kan afhænge af instrumentet og ikke mindst brugen af det. Så kontakt os gerne for en diskussion af muligheder.

Nedbrud

Ved instrumentnedbrud eller pludseligt opståede fejl kan vi naturligvis også hjælpe. Vi har ofte ledig kapacitet på vore egne GC-MS udstyr (Agilent GCMS med GERSTEL samplersystemer). Kontakt os gerne for yderligere oplysninger

Ved behov for teknisk support er vi også klar – uanset om problemet måtte være af chromatografisk eller applikationsmæssig art eller om der er tale om instrument- eller softwareproblemer.

Team viewer support

TeamViewer fjernsupport

Vi anvender TeamViewer-programmet ved fjerndiagnose og fjernsupport af vore kunders installationer. TeamViewer er en anerkendt platform, som ofte anvendes til fjernsupport og fjernpræsentationer.

Praktisk anvendelse af TeamViewer-programmet

Du kan hente Teamviewer Quick Support modul version 13.1 her: TeamViewerQS.zip
Du kan hente Teamviewer Quick Support modul version 14.0 her: TeamViewerQS-14.zip

QuickSupport modulet kan afvikles uden at blive installeret på den lokale maskine. Adgangen er kodebeskyttet, og der er kun adgang så længe TeamViewer-programmet kører på den lokale maskine.

Kontakt

Udfyld kontaktformularen og vi vil vende tilbage til dig hurtigst muligt.

Du kan også ringe til vores service afdeling:

 +45 44 53 93 66

Kontaktformular