Service og support

Service og support

Vi yder service på alle vore produkter.

MSCi yder service og support på alle instrumenter, som vi forhandler. Herudover yder vi support og anden hjælp på instrumenter.

Vi kan foretage eftersyns- og fejlsøgnings-
og reparationsopgaver på  installationer bestående af udstyr fra GERSTEL, Agilent, Peak Scientific, MARKES, OI Analytical samt på CombiPal fra CTC.

Serviceaftaler

Vi tilbyder faste serviceaftaler omfattende årseftersyn efter fabrikantens forskrifter eller alternativt en fulddækkende aftale, som stort set dækker alle skader og instrumentnedbrud.

Hyppighed og omfanget af planlagt vedligeholdelse kan afhænge af instrumentet og ikke mindst brugen af det. Så kontakt os gerne for en diskussion af muligheder.

Nedbrud

Ved instrumentnedbrud eller pludseligt opståede fejl kan vi naturligvis også hjælpe. Vi har ofte ledig kapacitet på vore egne GC-MS udstyr (Agilent GCMS med GERSTEL samplersystemer). Kontakt os gerne for yderligere oplysninger

Ved behov for teknisk support er vi også klar – uanset om problemet måtte være af chromatografisk eller applikationsmæssig art eller om der er tale om instrument- eller softwareproblemer.

Andre services
Applikationer

Applikationer

Applikationer – med kunden i centrum MSCi prioriterer at vælge den rette løsning i samarbejde med kunden. Vi fokuserer primært på applikationen som det væsentlige,

Læs mere »
MSCi salg af analyseudstyr

Instrumentsalg

Instrumentsalg MSCi sælger analyseudstyr fra følgende leverandører GERSTEL Agilent Technologies (chromatografi og massespektrometri) LECO SYFT  Alpha M.O.S. Markes OI Analytical IonSense DART (hele Europa minus

Læs mere »
MSCi metodeudvikling

Metodeudvikling

Ny metode eller optimering MSC bistår gerne med hjælp til at udvikle nye og forbedre og optimere eksisterende chromatografiske analysemetoder. MSC’s medarbejdere har mange års

Læs mere »
MSCi TeamViewer

TeamViewer fjernsupport

TeamViewer fjernsupport Fjernsupport – via din egen pc  Vi anvender TeamViewer-programmet ved fjerndiagnose og fjernsupport af vores kunders installationer. TeamViewer er en anerkendt platform, som

Læs mere »
MSC tilrettede kurser

Tilrettede kurser

Tilrettede kurser Tilrettede kurser efter dit behov En del af MSC´s kursusvirksomhed ligger på kurser, som er specielt tilrettet den enkelte virksomheds behov. Mulighed for

Læs mere »

Kontakt

Udfyld kontaktformularen og vi vil vende tilbage til dig hurtigst muligt.

Du kan også altid ringe til vores service afdeling:

 +45 44 53 93 66

Kontaktformular